Donderdag 19-5 - Zaterdag 21-5 - Reisverslag uit Letsitele, Zuid-Afrika van Stef Westerik - WaarBenJij.nu Donderdag 19-5 - Zaterdag 21-5 - Reisverslag uit Letsitele, Zuid-Afrika van Stef Westerik - WaarBenJij.nu

Donderdag 19-5 - Zaterdag 21-5

Door: Stef

Blijf op de hoogte en volg Stef

21 Mei 2016 | Zuid-Afrika, Letsitele

Afgelopen dagen waren geweldig.

Ik ben donderdag en vrijdag naar het kruger park geweest met een aantal van Riverside en we hebben heel veel gezien.

Het waren lange dagen en vooral donderdag. We moesten er 03.00 uur uit om vroeg te vertrekken omdat dan de meeste dieren zichtbaar zijn en dan heb je het langst wat aan je dag.

We zijn in het zuidelijke gedeelte van het Kruger park geweest en hebben in totaal ongeveer 600KM gereden.

In het kruger park gigantisch veel dieren gespot waaronder:
Leeuwen
Giraffes
Olifanten
Warthogs
Buffalo

We hebben helaas geen neushoorn, wilde hond en luipaard gezien maar die zijn dan ook het moeilijkst te vinden.

We hebben overnacht in het kruger park in een leuk klein huisje. S avonds lekker wat vlees geBBQd en dat was echt overheerlijk.

Gigantisch leuke tijd gehad in het kruger park en het was heel gezellig.

Foto's komen nog online maar die staan nog niet op mijn laptop.

We hebben ook nog gezwommen bij onze overnachting in het park wat lekker verfrissend was.

Zaterdag weer gewoon aan de slag geweest. In de ochtend Monty's schoon gemaakt, het verblijf van de baby baboons en daarna wezen harvesten. Na het harvesten nog een uur gemonitord, wat inhoud dat je een uur lang om de 2 minunten bij houd wat de aap doet die je aan het bijhouden bent. Dit om te kijken of ze al natuurlijker gedrag vertonen dan dat ze deden toen ze nog jong waren en veel met mensen om gingen.

Vanavond weer lekker bij het kampvuur BBQen.

Vandaag een bericht van mijn leraar gekregen dat die blijkbaar morgen wil langskomen, dat is redelijk random dus dat gaat nog wat worden :)

Een wat korter verhaal dan normaal maar dat is omdat mijn laptop bijna uitvalt dusjaa.... foto's komen dus nog.

• 21 Mei 2016 - 17:37

Yvonne:

Erg gaaf Stef, we hopen ook eens naar SA te gaan. Benieuwd naar de foto's!

• 22 Mei 2016 - 12:03

Henriëtte Souverijn:

Hoi Stef,
    Zo te zien en te lezen heb je het naar je zin.
    Mooi om de foto's te zien.

Groet Hans en Henriëtte

• 22 Mei 2016 - 16:33

Ietje Scholten:

Fijn dat je zo veel plezier hebt daar.
    Komt de leraar even langs om jouw een cijfer te geven. ?

Ben benieuwd welk cijfer het wordt.

Oma